Oudejaarsavond - Reisverslag uit New Delhi, India van Michael Koopman - WaarBenJij.nu Oudejaarsavond - Reisverslag uit New Delhi, India van Michael Koopman - WaarBenJij.nu

Oudejaarsavond

Door: Maria & Antoine

Blijf op de hoogte en volg Michael

31 December 2008 | India, New Delhi

We zijn net in Varkala, Kerala aangekomen; de anderen waren er al eerder.

We bleven nog langer in de Santhigiri Ashram om te voelen wat 'Guru' voor iemand is en wat onze relatie tot hem zou kunnen zijn. Dat heeft veel inspiratie opgeleverd.

www.santhigiri.org

Hier is er geen Oudejaarsavond... Het is hier in de 30 graden met een fris windje van zee. De Indiers doen er niet aan, maar voor toeristen zijn er vanavond feestavondjes met buffet, heerlijk te drinken, life muziek en optredens van de plaatselijke cultuur. We zijn benieuwd wat het wrodt.

Hier begint de avond zo, dus wensen we iedereen een heel mooi 2009 met veel geluk!!

Liefs Maria en Antoine

• 31 December 2008 - 12:09

Leo En Elles Willeme:

Hier wordt in heerlijk zonnig winterweer toch echt oudjaar gevierd. Op de "IJzeren Man" bij ons in Vught wordt al geschaatst en mooi wit is het overal op de velden. Geniet ze ook daar van oudjaar en wij wensen Michael en Francis en iedereen aldaar een ook een mooi begin van het nieuwe jaar

• 31 December 2008 - 17:31

Jan:

vanuit een winters heerde een heel fijne jaarwisseling toegewenst. over 3 en ee half uur vanaf nu gaan wij het nieuwe jaar in
    Dat 2009 julie allemaal voorspoed, gezondheid en liefde msg brengen

• 31 December 2008 - 17:56

Dochter:

dag Mamsie, dag iedereen,

van uit het koude Vaassen willen wij jullie allen een heel goed uiteinde en een heel mooi en liefde vol nieuw jaar toe wensen !!

Liefs,

van harte een prachtig krachtig uniek 2009,

hartegroet francien mede namens Henk

• 31 December 2008 - 19:49

Margriet Frans Bart:

Hallo lieve mensen, vanuit een mistig en koud Oosterhout wensen wij jullie een geweldig goed nieuwjaar. Waarschijnlijk gaan jullie toch een soort oud en nieuw vieren?! Een goed uiteinde en een heel goed begin van 2009, met veel mooie ervaringen op jullie verdere reis!

• 31 December 2008 - 20:07

Margriet:

Oh, ja Anne bedankt voor je felicitatie vanuit India, wat speciaal!....
    Geniet lekker verder van de mooie reis, wij genieten mee door jullie prachtige reisverslag,

• 01 Januari 2009 - 12:12

Margriet En Christ:

Hoi tante Anne,
    Folle Lok en Seine!!!!!!!!!!
    foar 2009
    Groeten uit Oosterhout
    van ons allemaal

• 01 Januari 2009 - 13:06

Marcel En Jetske:

Tante an,een heel gelukkig en gezond nieuwjaar.We hebben een sprankje hoop van de dokter gekregen.Bloed ziet er goed uit.Een goede start voor het nieuwe jaar. Heel veel LIEFS uit oosterhout

• 01 Januari 2009 - 19:00

Mar Van Der Velde:

Natuurlijk de hele groep de beste wensen voor 2009. Mar en leny van der velde.

• 01 Januari 2009 - 19:26

Jannie Frumau:

Lieve mensen,
    Dank jullie wel voor jullie berichten en goede wensen.
    Ik wens jullie alleen een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar.
    Liefs van Jannie

• 02 Januari 2009 - 09:51

Reina, Karen En ...:

Lieve mamsie, lieve India-gange(r)s,

Het ALLERbeste gewenst voor 2009!

• 02 Januari 2009 - 15:23

Phil En Theo:

Zittend aan mijn computer en naar buiten kijkend naar het bevroren landschap,word ik ineens geweldig jaloers op jullie, ik zal bidden dat het weer overgaat, maar vooralsnog
    heb ik het wel.
    Maar het is jullie lieve mensen van harte gegund, geniet ervan als een goed begin van het nieuwe jaar.
    Groetekes Theo en Phil