Lieve allemaal - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu Lieve allemaal - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu

Lieve allemaal

Door: Maria & Antoine

Blijf op de hoogte en volg Michael

13 December 2008 | Nederland, Oisterwijk

Hoe gaat het met jullie?
Wij zijn heel benieuwd ! Antoine en ik zijn alles aan het regelen voor de grote reis. Het is toch meer werk dan je denkt! Tot heel gauw.

Veel liefs

Maria en Antoine

  • 14 December 2008 - 09:10

    Franceska :

    Eeen heel goede reis gewenst !
    En: Happy Christmas and a very happy New Year!!

  • 14 December 2008 - 10:33

    Mariet:

    Ha Maria en Antoine

    Een goede reis en hopelijk hoor ik snel weer iets van jullie, in ieder geval wens ik jullie ook vast fijne kerstdagen en een Geweldig 2009 Lieve groet

  • 14 December 2008 - 14:03

    Jekke:

    Maria en Antoine,
    Ook jullie en heel goed en mooi verblijf in India toegewenst.Misschien komen jullie ons nichtje nog wel tegen. Zij gaat vrijwilligerswerk doen in een dorp bij Bangalore.
    liefs
    Jekke

  • 15 December 2008 - 10:47

    Theo En Phil:

    Lieve Antoine en Maria,
    Wij wensen jullie beiden een heel voorspoedige reis toe.
    Hele mooie kerstdagen en een gezond en 'n liefdevol 2009!
    Onze andere vrienden die er nu al vertoeven wensen wij hetzelfde toe!
    Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Shalom, groetjes van ons.

  • 15 December 2008 - 16:29

    De Vries:

    Hoi tante Anne,
    Hoe is het daar? Goed aangekomen. Het was hier zaterdag erg koud, het is nu wat beter. Het zal daar wel lekker zijn!
    Groetjes van de Pontdyk en Afke.

  • 16 December 2008 - 09:25

    Peter:

    hoi antoine,
    Hoe moet ik een bericht plaatsen? Leg het me even uit via deze site of via mijn eigen E-mail.
    Groet, Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2009

paleis en strand

14 Januari 2009

thee, stoomtrein, thee

13 Januari 2009

Negenendertig graden Celcius verschil

08 Januari 2009

Theeplantages in de bergen

08 Januari 2009

Goa
Michael

Actief sinds 01 Nov. 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 16751

Voorgaande reizen:

12 December 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: