Verwijzing naar mijn fotoalbum - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu Verwijzing naar mijn fotoalbum - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu

Verwijzing naar mijn fotoalbum

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

09 December 2008 | Nederland, Nuenen

Dit is een probeerbericht. Als je op het volgende adres klikt: http://picasaweb.google.com/indiaganges/Indiaganges#
en het werkt, dan kom je in mijn picasafotoalbum terecht.

Gr. Michael

  • 13 December 2008 - 15:04

    Dochter:

    Hallo Michael ,,
    Ik ben een dochter van Cornelie en wilde je laten weten dat de link goed gaat !

    groetjes en ook voor jou ; een goede reis en geniet ervan !!

  • 13 December 2008 - 20:15

    Jannie:

    Lieve mensen,

    Ik heb op de achtergrond, zij het dat ik erg stil was, meegeleefd. Ik wens jullie een Hele Fijne Tijd toe in India, en tot hoors,

    Liefs van Jannie

    fotoboek werkt!


  • 14 December 2008 - 10:11

    Woutencarlijn:

    HOi pap en mam,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We hopen dat de extra accu voor het foto toestel helpt om spannende fimpjes en foto te maken. ik was hem helemaal vergeten te geven, maar doordat ik wist dat jullie bij de Bruna stonden...kwam alles toch nog goed.
    We hopen dat jullie lekker genieten..en we zijn een klein beetje jaloers op jullie reisje, maar goed wij liggen lekker onder de kerstboom. groetjes Wout en Carlijn en little Luca

  • 17 December 2008 - 16:22

    Ton :

    Hallo allemaal,(m.n. Francis/Michael)
    Ik heb jullie foto's gezien. Fraai.!
    Volgens mij hebben jullie een prima 1e week. Geniet ervan en tot horens.
    Wij vertrekken morgenochtend naar Zuid Afrika en zullen broer
    mailen.
    Groetjes ook van Ineke en Joep.

  • 17 December 2008 - 22:07

    Reina, Karen En...:

    Lieve allemaal,
    Bedankt voor de foto's! Prachtig!
    Groetjes en fijne reis gewenst verder!

    Lieve mamsie, bedankt voor je berichtje op het antw.app. Fijn dat het je zo goed gaat!!! Hier ook alles o.k. Vandaag Omal naar haar laatste rustplaats gebracht, heel dubbel; een gemis maar ook goed. Verder alles prima met ons drietjes.
    Geniet van al je India-avonturen, wij blijven graag op de hoogte!
    Liefs, dikke kus & knuf

  • 22 December 2008 - 08:29

    Jacquelien:

    Lieve Cornelie,
    Wat heerlijk omjullie avonturen zo te kunnen volgen. Het roept ook herinneringen op. Ik was in Mumbay, toen nog Bombay in '83 en ben ook naar poort van India geweest. Je kunt dan inderdaad niet om het Taj Mahalhotel heen. Ik ging destijds regelmatig daar van het toilet gebruik maken.
    Wij vertrekken zodadelijk naar Tenerife, ook zon. Nog veel plezier en veel liefs van Jacuelien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nuenen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2009

paleis en strand

14 Januari 2009

thee, stoomtrein, thee

13 Januari 2009

Negenendertig graden Celcius verschil

08 Januari 2009

Theeplantages in de bergen

08 Januari 2009

Goa
Michael

Actief sinds 01 Nov. 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 16747

Voorgaande reizen:

12 December 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: