Welkom bij het nieuwe reisdagboek 'IndiaGanges' - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu Welkom bij het nieuwe reisdagboek 'IndiaGanges' - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu

Welkom bij het nieuwe reisdagboek 'IndiaGanges'

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 November 2008 | Nederland, Nuenen

Negen reizigers - Francis, Michael, Maria, Antoine, Myriam, Peter, Cornelie, Anne en Ellen - bereiden zich momenteel voor op een reis naar India. Zij zullen hun berichten (en mogelijk ook foto's) op dit dagboek achterlaten. Belangstellenden nodigen wij uit deze reis via dit reisdagboek te volgen.

Voor de meesten start de reis ongeveer halverwege december a.s. Alleen Ellen vertrekt al eerder naar Bhutan en sluit zich bij de groep aan in december in India, Mumbay (het vroegere Bombay)om precies te zijn.

De vliegtickets liggen klaar, de visa zijn aangevraagd en een enkeling haalt binnenkort nog een spuit. De reiskriebels beginnen ...

Ik nodig iedereen uit te reageren op dit bericht.

Groeten namens de 'Indiaganges'-groep, Michael.

• 03 November 2008 - 07:25

groetekes Theo

• 03 November 2008 - 09:11

Tjeerd, Nettie Ook:

Een geweldig initiatief.
    Wij zullen het met grote belangstelling volgen.

• 03 November 2008 - 10:19

Francien Fransen:

lieve Francis en Michael,
    Jullie en je groep veel pret voor de reis en reiskriebels-organisatie en leuk jullie te volgen. Ein d januari gaan we met vier vrouwen naar Nieuw Zeeland, benieuwd of jullie dan al terug zijn.
    Hartegroet vor allen, een prachtreis toegewenst tot ziens, mails horens! groet ook van Henk

• 03 November 2008 - 10:44

Jekke:

Graag willen wij weer meeleven met jullie reiservaringen en genieten van de levendige verhalen van Michael.
    Alsvast een mooie reis toegewenst.
    liefs
    Jekke

• 03 November 2008 - 10:45

Gerard De Kleijn:

een fantastische en verdiepende reis toegewenst.Zeker met Michael en Francis zal het een succes worden.

• 03 November 2008 - 10:52

Henny Bygraves:

Een fantastische reis toegewenst. Kijk uit naar het reisverslag.
    Liefs Henny

• 03 November 2008 - 10:53

Will Van Buul:

Hallo Francis en Michael en ook de anderen die ik niet ken. Ik wens jullie een hele fijne reis toe en hoop dat jullie toevallig niet naar dat gebied gaan, waar het zo onrustig is. Groetjes van Will

• 03 November 2008 - 13:39

Marlies En Wim:

Hallo lieve India-reizigers. Wat een ontzettend leuk initiatief om ons op deze manier deelgenoot te laten zijn van jullie reis. We zijn heel benieuwd naar alle mooie verhalen en foto's.
    Succes met de voorbereidingen.

• 03 November 2008 - 23:11

Ellen:

Wat een gezellig begin en een mooie foto,

groetjes Ellen

• 04 November 2008 - 13:21

Michael Koopman:

Wat valt mij straks ten deel? verlatenheid?eenzaamheid? Hoe kom ik daar doorheen? Graag heel veel berichten en mooie plaatjes, ook van jullie zelf. Wellicht helpt mij dat door deze voor jullie blijde periode. Hoewel, ik red mij best ook zonder mijn Kn...tje. Jan

• 04 November 2008 - 19:35

Ton:

Nou Broer, wat je nu flikt ziet er mooi uit.
    De plannen zijn er al merk ik, ik zal ze blijven volgen met jullie rondreis tot 18 dec. a.s.

Groetjes.

• 04 November 2008 - 20:27

Reina, Karen En ...:

Geweldige actie! Heel graag lezen wij over jullie belevenissen, zodat we nog meer kunnen meeleven en kunnen we jullie ook op de hoogte houden van de ontwikkelingen hier. Geweldig dat jullie zo gebruik maken van dit fantastische medium; zo hoeven we niet zo heel veel van elkaar te missen en lijkt de afstand een beetje minder groot.

• 05 November 2008 - 15:19

Indiagangesv$$n:

hoi oma met je kleinzoon
    Jim,ik vond het leuk om iets te typen op deze site
    nou...]
    groetjes jim

• 05 November 2008 - 17:46

Cornelie:

Hai Karen, Reina en JIM
    Super, hé, om straks als ik in India ben op deze wijze te communiceren. Nu dus even een test.
    Mamsie/Cornelie/oma

• 09 November 2008 - 13:58

Frans.:

Een heel fijne reis en groetjes aan Sai Baba.

• 12 November 2008 - 19:24

Dochter:

Heb een beetje zenuwen voor jullie reis !! wel in goede zin hoor !!!
    Ik wens een ieder heel veel plezier en geniet ! vol op !!

• 17 November 2008 - 13:48

Desiree:

Hoi Francis en Michael,
    Mooi om op deze manier jullie reis en die van de rest van de groep mee te kunnen maken. Het zal vast weer veel verdieping en verbreding brengen. Hoor ook graag de evaluatie als jullie weer thuis zijn. En Michael ik ben benieuwd welke nieuwe inspiratie dit je weer brengt voor je creatieve activiteiten. Kom gezond weer thuis!
    Groet,
    Desiree

• 20 November 2008 - 19:43

Leo Willemen:

Hoi Michael en Francis; dat inloggen is reeds gelukt zoals jullie zien.We gaan het gebeuren van tijd tot tijd eens via jullie reisdagboek volgen. Handig zo'n site en vanuit de "luie stoel" mee-"gluren". Houdoe en succes met de voorbereidingen. Leo&Elles

• 22 November 2008 - 19:40

Antoine:

Beste Michael,

Alice en Gigantika gaan ook. Gaan zij ook gebruik maken van deze site?

• 22 November 2008 - 23:10

Penny :

Hoi

Ik wens jullie een prachtige inspirerende reis!!! Ben benieuw naar jullie berichten. Ik vertrek naar Indonesie voor 2 maandjes om te reizen en meditatie helingsprogramme te volgen op Bali in ashram Ratu Bagus. Vertrek morgen tot 21 januari. Ik hou jullie op de hoogte!! Veel liefs Penny

• 06 December 2008 - 15:18

Peter En Myriam:

Nog maar 6 dagen en dan gaan we al.Eerst 3 dagen Mumbai.Hopelijk is de rust daar weergekeerd.Nog een hoop te doen en te organiseren voor ons vertrek.
    Groetjes Peter en Myriam

• 09 December 2008 - 08:57

Mariet:

Hoi allemaal
    Fijn om jullie zo te kunnen volgen
    Een heel fijne tijd toe gewenst

Mariet

• 12 December 2008 - 19:10

Reina, Karen En ...:

Op de vooravond van jullie vertrek een wensje van de zeebodem: maak mooie herinneringen, pas goed op elkaar! Lieve reizigers, een voorspoedige reis gewenst; wij volgen jullie belevenissen met grote belangstelling en reizen op afstand met jullie mee.
    Lieve mamsie,
    Vertrouw op je intuitie, be save en geniet ervan! We houden van je en zijn heel trots op jou!!
    Je weet het, he, take care & tot contacts

• 13 December 2008 - 17:46

Manon:

Namaste India-gangers!

Ik ben heel erg jaloers op jullie allemaal. Ik wens jullie een hele mooie, bijzondere tijd in India. Geniet van alles en kom gezond weer thuis.

Heel veel liefs Manon