paleis en strand - Reisverslag uit New Delhi, India van Michael Koopman - WaarBenJij.nu paleis en strand - Reisverslag uit New Delhi, India van Michael Koopman - WaarBenJij.nu

paleis en strand

Door: peter en myriam

Blijf op de hoogte en volg Michael

19 Januari 2009 | India, New Delhi

Lieve familie en vrienden,
We bezochten het paleis van de maharadja van Mysore, een en al luxe en overdaad maar toch heel mooi. We hadden het geluk er op een feestdag te zijn(hindoe-nieuwjaar)daarom waren 'savonds de paleizen met duizenden lampjes verlicht en was er vuurwerk.Ook de markt was een belevenis, vele kleuren en geuren.
Van Mysore zijn we naar Goa gegaan, een klein plaatsje aan de kust, Benaulim genaamd. We hebben een heerlijk rustig hotel in een prachtige tropische tuin, hier slijten we onze laatste dagen in India. Donderdag 22 vliegen we naar Mumbai, de 23e door naar huis.
We kijken terug op een afwisselende, fascinerende reis, we ontmoetten veel leuke mensen en hebben prachtige landstreken gezien. We vinden het ook weer fijn om naar huis te gaan en hopen jullie allen in goede gezondheid aan te treffen.
Veel lieve groeten, Peter en Myriam

• 19 Januari 2009 - 10:11

Michael & Francis:

Peter & Myriam,

Fijn om te weten dat het jullie goed gaat. Geniet van de laatste dagen en een veilige reis naar huis.

Veel liefs, Michael & Francis.

• 19 Januari 2009 - 12:40

Mieke Groenen:

Beste Michael,
    Bedankt voor alle foto's die je hebt gemaakt! Ik heb ervan genoten. Ik heb jullie mooi kunnen volgen, en ik heb ze nu allemaal voor Anne op cd gezet. Hartelijk dank!
    Groetjes, Mieke

• 20 Januari 2009 - 12:58

Anne Marie:

Geniet van de laatste mooie dagen en voor daarna: welkom thuis!

Groetjes,

Anne Marie

• 23 Januari 2009 - 06:32

Mariet:

Een veilige reis terug
    Bedankt voor jullie verslagen.Het was fijn om jullie te volgen.Tot ziens in Nederland