Negenendertig graden Celcius verschil - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu Negenendertig graden Celcius verschil - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Michael Koopman - WaarBenJij.nu

Negenendertig graden Celcius verschil

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

13 Januari 2009 | Nederland, Nuenen

Hallo lieve IndiaGanges-volgers.

We zijn weer thuis, opgewacht en warm ontvangen door onze families.

Zelden hebben we zo'n groot temperatuurverschil mogen overbruggen: bij ons vertrek uit India (Mumbai) was het + 32 graden Celcius, in Nederland minus zeven!

Met dit bericht wil ik jullie namens de IndiaGangesgroep allen hartelijk danken voor jullie enthousiaste reacties tijdens onze reis.

Tenslotte
Er zijn 177 nieuwe foto's toegevoegd aan ons Picasa-fotoalbum. Via de knop 'Diavoorstelling' (links boven de foto's) op http://picasaweb.google.com/indiaganges/Indiaganges# kunnen jullie nu genieten van in totaal 374 foto's.

Groetjes, Michael.

• 13 Januari 2009 - 14:13

Tjeerd, Nettie Ook:

Welkom thuis! Fijn geweest zeker? Wij hebben genoten van de berichten en de foto's geven een goed beeld van dat jullie het gezellig hebben gehad. Iedereen staat er lachend op! Ook de inwoners zijn blij met jullie, geweldig.
    Liefs van ons beide.

• 13 Januari 2009 - 15:04

Minush En Frans.:

Welkom thuis.
    Bedankt voor de mooie reportage's die jullie hebben gemaakt. Geniet nog lekker na maar nu in de kou. Groetjes.

• 13 Januari 2009 - 20:22

Jannie Frumau:

Ik wens jullie allen een WARM ONTHAAL!

Lieve groet, Jannie

• 14 Januari 2009 - 04:02

Peter En Myriam:

Fijn dat jullie goed thuis zijn gekomen.
    Wij zitten nu in Mysore, zie verder ons bericht. Lieve groeten,
    Peter en Myriam